Coaching

De spiegel. We laten zien hoe het is.
Dus, ziet u of uw medewerkers iets goeds, complimenteer en wees trots. Ziet u wat te verbeteren, wees eerlijk en stel vragen, ook aan uzelf. Dit alles met als uitgangspunt dat degene met de coachingsvraag vaak het oplossen hiervan niet alleen wil of durft te doen. Gewoontes ontstaan in het verleden, zijn niet de oplossingen voor de toekomst.

Training

Trainingen worden gegeven op basis van Leren door doen, het Ervaringsleren.
De training is pas effectief wanneer u het gebodene toepast in uw werk.

Trainingsaanpak:
  • Nieuwsgierig
  • Respectvol
  • Resultaatgericht
  • Aangepast aan uw wensen
  • Leren door ondervinden

  • Voor wie?
  • Teams die hun rolverdeling willen kennen en efficiŽnter willen werken.
  • Nieuwgevormde/ hervormde teams die prettig en effectief willen samenwerken.

  • Hoe?
    Observeren, Loskomen, Passie, Bouwen en Ontmoeten.

  • Observeren. Door elkaar gericht te observeren zien en ervaren u en uwmedewerkers wat hun gedrag bij de ander doet
  • Loskomen. Tafels zijn voor de lunch. Door in de training achter de tafels vandaan te komen, komt het team los.
    En stelt zich open voor nieuwe inzichten
  • Passie. Waar gaan uw medewerkers echt voor? Wat zijn hun passies? Wat willen zij anders? Dat halen we boven)
  • Bouwen. Door samen te bouwen krijgen u en uw medewerkers inzicht in hun bijdrage aan het teamproces.
    En leren ze elkaars sterke en zwakke punten beter kennen)
  • Ontmoeten. Weten waar u en uw medewerkers staan. En welke plek zij innemen het team. Missen ze zaken en
    mensen in het team? Hoe spreken zij anderen aan en verwelkomen zij nieuwe medewerkers?)

  • Simpel samengevat: Facts Feelings Future.
    Weinig theorie, maar echt samen werken.

    Elke trainingsproject wordt op basis van uw verwachtingen gemaakt. Maatwerk op een beproefde basis.

    Resultaat :

  • Een sterker teamgevoel en meer samenhang (dan voorheen).
  • Verbeterde onderlinge communicatie.
  • De teamleden maken gebruik van elkaars kwaliteiten en vaardigheden.
  • Sneller teamresultaat.
  • Kans op hogere omzet.
  • Goede klanttevredenheid.



  • Twitter Linked In BlogFacebook